מרכזי קניות ועסקים בנתניה

קניון השרון נתניה

מרכזי התעסוקה הגדולים הנמצאים בעיר נתניה, מרוכזים בעיקר, בשני אזורי התעשייה שלה, אזור התעשייה פולג בדרום העיר ואזור התעשייה הישן בצפון העיר. מקורות התעסוקה השופעים יחסית בעיר, תרגמו להעלאת רמת החיים של תושבי העיר ומשכו אליה תושבים חדשים. בעקבות השיפור הכלכלי ועליית הכוח הצרכני של תושבי העיר הוקמו בעיר מרכזי קניות מרהיבים, מהגדולים בארץ וכן בתי עסק, המושכים אליהם לקוחות לא רק מהעיר נתניה ומסביבתה אלא מכל הארץ. אנו נסקור בקצרה חלק ממרכזי קניות ועסקים אלה.

 

אזור התעשייה פולג
באזור התעשייה עסקים רבים, לרבות משרדי עו"ד ונוטריון

רחוב הרצל

רחוב הרצל בנתניה, ע"ש בנימין זאב הרצל (חוזה המדינה) הינו אחד הרחובות הראשונים שנבנו בנתניה. כיום הינו הרחוב המסחרי הראשי בעיר. אורכו כשלושה וחצי קילומטרים והוא מאכלס מאות רבות של חנויות בגדים, מכשירי חשמל, קוסמטיקה, צילום, אומנות וכן חנויות מזון. חלקו המערבי של רחוב הרצל הינו מדרחוב המאכלס בתי עסק רבים, בתוכם מסעדות שתיירים רבים סועדים בהן. במדרחוב בנויה מזרקה מרהיבה ומערבה לה, מעבר לכביש, האמפיתיאטרון העירוני, הצמוד לטיילת. בימי שישי ובערבי חג רחוב הרצל הינו הרחוב התוסס ביותר בעיר.

קניון עופר השרון ("קניון השרון")

קניון עופר השרון הממוקם ברח' הרצל פינת רח' פתח תקווה, הוא מרכז הקניות הוותיק ביותר בעיר. שטחו המסחרי כ 17,000 מ"ר. בנייתו הסתיימה בסוף שנות השמונים. הוא נבנה בעת שבנתניה או בסביבתה לא היה קיים כל מרכז קניות בסדר גודל כזה, ולכן פתיחתו הייתה אירוע בעל משמעות באותם ימים. קניון השרון הוא מרכז קניות שוקק חיים ומאכלס מספר רב של חנויות, בתוכן חנויות ביגוד ואופנה, מחשבים חשמל, פארמה ועוד.

חנות איקאה

איקאה, רשת החנויות השוודית הגדולה בעולם לריהוט ביתי ומשרדי פתחה בנתניה את סניפה הראשון בישראל, באזור התעשייה פולג נתניה. אף כי בשנים האחרונות פתחה איקאה בישראל שני סניפים נוספים, האחד בראשון לציון והשני בקריית ארבע, מוסיפה חנות איקאה בנתניה להוות אטרקציה מסחרית וצרכנית עבור לקוחות רבים, הן מנתניה והן מחוצה לה.

קניון עיר ימים

קניון עיר ימים נבנה בשכונת עיר ימים שבנתניה. בנייתו הושלמה בשנת 2012. קניון עיר ימים הוא קניון מודרני ומרשים ביותר. שטחו המסחרי כ 25,000 מ"ר. שוכנות בו כ-130 חנויות עם תמהיל מגוון, המושך אליו לא רק את תושבי השכונה אלא את תושבי האזור כולו. מעבר להיות הקניון מרכז לחנויות מסחריות, הוא משמש למקום בילוי לנוכח המסעדות ובתי הקפה האטרקטיביים הפזורים בו.

שוק נתניה

שוק נתניה לפירות וירקות הוא אחד השווקים התוססים ביותר בארץ, שבו קונים התושבים פירות וירקות טריים, דברי מאפה, תבלינים ועוד. השוק תוסס חיים ומושך אליו קונים מנתניה ומחוצה לה.

the-fruits-market-in-netanya-1

משרדי עורכי דין ונוטריון
בנתניה ממוקמים משרדי עורכי דין מהטובים בארץ, עם התמחויות שונות: נזיקין, פלילים, מקרקעין,
הוצאה לפועל, משפחה, פטנטים, סימני מסחר ועוד. אחת הסיבות להתמקמותם של משרדי עורכי דין אלה בנתניה הימצאותו של בית משפט שלום בעיר נתניה. בנתניה גם ממוקמים משרדי נוטריון, אשר מספקים שירותים מגוונים לתושבי כל שכונות העיר, לרבות שכונת קרית השרון, כאשר השירותים כוללים הסכמי ממון נוטריונים, אימותי חתימות, צוואות נוטריוניות, אישורי חיים ועוד.

בית משפט השלום נתניה
בית משפט השלום בנתניה

 

תגובה אחת בנושא “מרכזי קניות ועסקים בנתניה

כתיבת תגובה